Jag e full nu men...

Livet har varit kul...
Mjaa det började ju på valborg. Nej egentligen började ju allt på tisdag. Jag festade ihop med en massa 92:or. Men grejen är att jag har en gyllene regel. Tänker aldrig någonsin vara så äcklig så jag går in på nittiotalet. Nä se där får det fan vara bra. Annars kan det kvitta....

Campus o shit...
På onsdagen blev det i alla fall skolan något försenad. Sedan var det dags för förförfest hos Erika. Var full som en gås redan vid tvåtiden. Men ju mer och mer jag drack under dagen blev det allt nyktrare. Drog till Emelie och söp igång det på allvar också. Fan va det e svårt att skriva något vettigt nu. Men kul va kvällen i alla fall. Den slutade med efterfest på campus. Väl där däckade jag som en gås i soffan på Trio 6. En fantastiskt kul grej. MEn nu orkar ja fan inte skriva nåt mer era slinkor.....en tydigare update sker kanske imorrn...kanske.....fan va jag e
söt när jag sover förresten...


image43


Död åt nyktra människor....ja hatar er tråkiga,präktiga, slyniga wannabe-svenssons..............





image44


...LIVET ÄR EN FEST...




Kommentarer
Postat av: belsing

va ä det för fel på nittiotalet????

2008-05-04 @ 21:22:05
Postat av: Anonym

Jag har inte druckit på 7mån och hade inte tänkt att göra det heller. Gör det mig tråkig, Urban?

2008-05-06 @ 16:32:21
Postat av: urbanana

Ja d låter ju inte så himla kul..Det kan inte vara hälsosamt heller..=)

2008-05-06 @ 21:59:47
URL: http://urbanana.blogg.se
Postat av: The Great J

Belsing! Bara för du har 17 åringar som sover hemma hos dej så behöver inte Urban ha det vettu:) Han har lite stolthet i sig...

2008-05-13 @ 20:41:47
Postat av: Fritte Flåd

jag håller på belsing.. 90 - talet är det bästa som hänt ! prova själv !

2008-05-20 @ 23:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0