Andra inlägget på rad utan fylletema...

En lättnadens suck
Nu är äntligen alla jobbiga skoluppgifter klara. Nu kan man koncentrera sig på EN delkurs. Om inlämningarna blir godkända då vill säga. Men det tror jag allt. Satt uppe till klockan fyra inatt och skrev reportage om industriarbete. Inte världens sexigaste ämne kanske, men jag lyckades knåpa ihop en fin historia. Det blev ett riktigt "brandmännen i nile city, vuxna män gör saker tillsammans" - stuk på reportaget. Ja, det är den bästa förklaringen jag kan ge. Klart blev det i alla fall....

image31

Här har ni reportagestoffet. Sugen på en riktig knegare?? Lämna kommentar så fixar jag en date...

En dikt om Sockerkaka
Nu ska jag till Erika,
ni vet den magnifika,
hon o jag är ganska lika,
men ändå så olika,
vi är inte rika,
men ändå ska hon nu bjuda mig på fika.
Bara nu inte sockerkakan bakad av Bjernhagen,
ger mig alltför ont i magen.

Och people...Jag vill fortfarande ha förslag på utklädnad...What to be? What to be?


image32
...SMÅ KNEGARNA, SMÅ KNEGARNA, E LUSTIGA ATT SE...




 


Kommentarer
Postat av: Erika

hahahahaa, du fick inte ont i magen sen va? ;)

2008-04-09 @ 19:07:09
URL: http://erikalik.blogspot.com
Postat av: evelina svensson

ursäkta mej men är det på samhall du har varit å gjort reportaget eller? den där killen ser ju utvecklingsstörd ut!!!

2008-04-10 @ 16:07:12
Postat av: urban

Kanske är en kollega till dig då...antingen e du bara ganska efter, som orkar bry dig att skriva det inlägget, eller så e d typ nån som skämtar:D...Får hoppas för din mentala hälsas och mognads skull att det är det sistnämnda...VÄX UPP! ( om d typ inte e belsing lr nån som vart rolig mot jonte)

2008-04-10 @ 16:56:38
URL: http://urbanana.blogg.se
Postat av: jaanet

vilken poet du är :)

2008-04-11 @ 19:45:53
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0