Att göra en pudel..

Hej, du sköning!

 Om nu inte klockan vore 05.21 så hade jag tamejfan skrivit ett utomordentligt inlägg om livets mening och allt det där. Men ni måste väl för helvete förstå att allt inte är en tango på rosor jämt. Ja. Gud vad jag kan leka med det svenska språket. Helt fantastiskt, tycker jag, mor och vissa andra. Och när jag ändå är på god väg att nominera mig själv till en Grammis, eller dylikt, så skulle jag vilja slå ett slag för min roman som jag kommer publicera nu när det studentikosa livet inte upptar all min dyrbara tid. Uj, så dyrbar, ungefär. Kanske blir det en episk barnbok med illustrationer av han den där Pettingsonsnubben Nordkvist. Kanske blir det en något ironikomisk sorgsam historia om kärlek, sodomi, borgarvördnad och svart kaffe. Det där förgågna, ni vet...

Det är hur jag ska lägga upp dispositionen som skaver i sidan. Jag vill ju gärna förklara för barnen vad kondylom är, men samtidigt bilda dess sinnen om växtriket, bokcirklar, snorkling och dylikt. Ja fy fan. Jag vill faktiskt (appropå vad?) be om ursäkt för de något fördomsfulla åsikter som uttryckts i de senaste inläggen. Det verkar ju sannerligen dumt att helt sonika anta att kvinnor håvar fram sin dildo så fort det vankas en sån där östrogen kväll. Den där attrappen kan naturligtvis slängas fram i helt andra sammanhang. Sugen som osugen. Rik som fattig. Torr som våt. Fnask som pryd, och så vidare..

Vad jag vill påpeka är att jag gör en krullig jävla pudel. I detta nu. Jag tar helt sonika tillbaka allt om dildoprövningar och kuddkrig. Det var fördomsfullt, för fan. Man beter sig inte så. En rejäl uppläxning inför sig själv är troligtvis det enda rätta. Självrannsakan, folkvett och Jesu lidelse borde ingå i våra kärnämnen. Hör du mig Göran Hägg?! Do you hear me?

Men egentligen är det ingen fara på taket, medborgare. Jag skrev något halvnedlåtande om mina kvinnliga kollegor i föregående bloggerier. Det är lugnt, mannen. Chilla, grabben. Take it easy, manboy. Det är faktiskt bra att säga saker, för att sedan ta tillbaks det. Det har jag sett på teve och således är det sant. Jag menar, jag hade ju förfan bara misstankar om att ni ägnade er åt de där vulgära aktiviteterna. Aldrig något bevis. Kuddkriget var ju bara en halvflyktig fantasi, som man på många plan önskade vore sann. Nu var det som sagt bara misstankar, men det  får nog bli ett personligt brev hem till era respektive, om vad fan ni ställt till med. Brevhelvetet ska allra helst gå i gälla färger. Skrikigt och bra. Allt för att visa att en misstänkt jävel, automatiskt är en skyldig jävel. Sånt kan vara viktigt i ett modernt moderat samhälle. Livsviktigt, och ingen struntsak som man bör avgå för. Är man totalt jävla okunnig, så bortses det gärna ifrån. Ingen fara på taket, medborgare. Bevis är för kärringar. Hör du mig Beatrice Ask?!  Do you hear me, you cunt?


Till råga på allt och ingenting så växer min kalufs som om den voro tillhörande en sjuttiotalsvagina. Inget ont om dessa, men jag ville bara säga nåt kul och högst ovesäntligt. Håriga är även turkar, muslimer, diverse och annat antagligen tveksamt folk. Hör du mig Jimmie Åkesson?! Do you hear me, you cunt?



Och Lars Ohly är alldeles för vanlig och mänsklig för att ni ska gå på den äckliga politiska retoriken. Så jag vet fan inte hur vi ska ha det. Livet är fruktansvärt patetiskt när man önskar att Mona Sahlin vore statsminister. Det minst värsta, typ. Glöm heller ej Maud Olofsson, då du sitter nedpissad, heroinpundig och med solsken i blick. Då du sitter med din förbannade röstsedel. Tänk då, medmänniska, lockas du verkligen med av arbeit macht frei- retoriken?! Antagligen, o du mindre begåvade! O ja, ack o ve, vänsterelitism, dagen till ära...

 Hör du mig Anders Borg?! Hör du mig Fredde?! Hör du min budgetproposition, ditt svin?! Do you hear me, the bold and the beautiful?


Man vill verkligen inte höra om det otrevliga, men man vill ju dock veta vad det blåblodiga debaclet handlar om. Survival of the fittest och sån där jääävla skit, va?! Jo alla måste höra! Alla ska med! Alla får ett jävla jobb, för in i kuken! Nån anonym patetisk människa kanske förspills, men det har vi aldrig önskat oss och därför bryr vi oss heller icke. Hör du mig, liberal?! Do you hear me, Janne B?




HÖR DU VAD FAN JAG SÄGER????? DO YOU HEAR ME??





...WHO LET THE DOGS OUT?!...










Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hör dig, o du berusade! :)

2010-03-26 @ 06:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0