Gula sidorna...

Sökes:

Normalfuntat hondjur med faderskomplex som uppskattar en hane med något överdimensionerad lekamen och vulgärt vokabulär. Dina fysiska attribut kan vara av varierande art och gärna utanför skönhetsnormen, så länge allmänbildning tillhandahålles innanför pannbenet. Om behåring kring intima kroppsdelar hålls någorlunda behärskad, kan du vara allt från rödögd och blond, till enbent och mörkhyad. Du får gärna uppskatta rökverk och andra nikotinpreparat, eftersom jag inte tål något gnäll när det ska avnjutas en giftpinne i sängen efter samlagsidkande.

Plus i kanten får hondjur som kan uppskatta annat än Gossip Girl och andra stereotypt fittiga serier som tillhandahålles i televisionsutbudet. Andra avarter som särskriver, läser blondinbella, samt uppskattar Gessle en försommarkväll, gör bäst i att inte tillkännagiva sig. Sådana hondjur kan vara sköna att besudla vid enstaka tillfällen, men skulle vid stadgande troligtvis sluta i dräperier eller andra familjetragedier.

Undertecknad hane är ingen svärmorsdröm. Inte ens nära. Men jag hoppas att du ska dressera mig till en tråkig jävla kuksvensson, så att även jag vill äta chips framför Idol eller annan obskyr fredagsunderhållning. Det hade nämligen uppskattats av mina inre organ, som redan upplevt ett destruktivt leverne. Dessutom har jag snart avverkat all vuxenfilm som är värd att se, så det börjar bli dags att stadga sig och pröva den verkliga varan.

Jag är fet, men en jävel på att knulla. Ganska ful, men lite söt. Enligt mig själv iallafall. Så vad i hela helvete väntar du på, ditt känslolösa våp?! Här finns 120 kg kärlek, 4 kr på kontot och en spis med 3 fungerande plattor. Jag kan dansa också....



Svar till: " Save me from myself- svullen buk och slak kuk"



 

...I´M TIRED OF USING TECHNOLOGY...




Kommentarer
Postat av: stinaberit

det där var nog världens bästa kontaktannons jag någonsin läst. fan va fashion du är, urban!

2009-10-21 @ 01:43:59
URL: http://stinan.wordpress.com
Postat av: Elin

Ska genast skicka vidare till mina väninnor och se om du får något napp. Borde ju inte vara för svårt för en sådan charmant herre som du ;-)

2009-10-21 @ 10:30:54
Postat av: Kosiiin Ronny

En variant är ju www.bride.ru - Rysslands finest! (;

2009-10-21 @ 22:30:40
Postat av: Niklas Lundgren

Haha, bland det bästa jag sett.... detta får inte louise se....

2009-10-23 @ 17:45:06
Postat av: Amanda

Det faller på Gossip Girl tittandet, dåligt :(

2009-10-24 @ 15:14:23
URL: http://mandimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0