Kort dröm med litet peptalk..

Varje gång jag vaknar hoppas jag att det ska ligga en färdigskriven uppsats och tio miljoner i ovikta tusenlappar på  bordet. Eller åtminstonde en trånande städkärring som vill ha sig ett dopp efter att ha dammat av mitt hem. Men sådana underbara ting händer ju bara i Hollywood- produktioner och östeuropeisk budgetporr.

Mitt liv är mer ett sorgligt franskt drama, eller för den delen fransk porr. Där folk inte ens har vett att raka könet innan det ska basuneras ut framför nån high definition kamera, med superduperultra-zoom. Nej, fyfan säger jag. Det är bara till att ta tjuren vid pungen och göra det själv. I morgon ska det skrivas uppsats på allvar, och kanske rakar jag könet. Hur jag ska fixa tio miljoner i ovikta tusenlappar är ännu oklart. Men när jag väl fixat det, ska nog inte den där städkärringen som utför extratjänster heller vara så svårt att ordna.  Om inte annat kan man ju alltid klippa sig och skaffa ett jobb, eller köpa kostym och rösta blått. Möjligheterna är oändliga..

En bra karl reder sig själv. Det är så jag måste tänka en dag som denna, i ett land som detta. Fast lite hjälp av östeuropeisk budgetporr kan väl knappast skada självständigheten?!



...MAN SKALAR DOM FÖRST, FÖR MAN ÄTER DOM RÅA. SEN BYTER MAN ÅSIKT OCH ALLA BLIR BLÅA. DADADADADADEJ...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ju säga att du har gjort din blogg så fin, nu pryer din fula nuna hela skärmen :-)

2009-11-13 @ 10:54:07
Postat av: urb

Säg det där med signatur, om du vågar! ;)

2009-11-13 @ 18:02:17
Postat av: Elin

Urban din fjant, det är ju Elin och jag tycker verkligen om din nya framsida, du får ju för fan läsa med sarkasm;-) Puss i knävecket igen, jag når ju inte längre upp

2009-11-13 @ 18:10:56
Postat av: urb

Sarkasm vet jag inte vad det är..

2009-11-13 @ 19:01:28
Postat av: Elin

puss

2009-11-14 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0