If I were a girl...

Hade jag varit kvinna hade jag nog växt igen för längesedan. Och Bodil hade jag hetat. Hemskt. Det är klart att någon som heter Bodil inte får ligga. Fast det är klart, som kvinna får man ju ligga mest när man vill. Om man inte har alltför höga krav på sängpartnern. Och som Urban anser jag mig inte som kräsen, så varför skulle jag vara det som Bodil?!

Så nej, som Bodil hade jag nog inte växt igen. Snarare hade nog ryktet gått om Slyn-Bodil. En tvåmeterskvinna som aldrig tackar nej till lite stock. Visst hon är stor och okvinnlig, men hon knullar som om du hade jordytans sista penis, skulle snacket gå på stan. Fontänorgasmer får hon i tid och otid, hade omklädningsrumsdiskussioner i huvudsak handlat om. Ryktet skulle gå att Bodils byrålåda besatt sjutton uppsättningar klittvibratorer, i olika färger och former...

Visst skulle Bodil ibland vara ledsen över att hon betraktades som byns egna lilla barbara. Men hon skulle bara bita ihop och vara nöjd över att hon åtminstone fick köttslig kärlek när hon ville. Det är minsann inte karlarna förunnat, skulle hon tänka..

Bodil skulle vara sund feminist. Naturligtvis skulle hon tycka att män och kvinnor hade samma rättigheter. Samtidigt skulle hon se såpass nyktert på verkligheten att hon förstod att damfotboll är fruktansvärt att beskåda. Hon skulle även inse att Klick inte är den främsta källan till bildning. Och på fester skulle hon vara så självständig att hon gick och pissade alldeles själv. En drömtjej skulle hon vara. Som fick ligga när hon ville. ..

Om inte för att hon ville, så för att hon kunde...







...IF U SEEK AMY...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0