...urbanana demonstrerar

Ibland drömmer man om skönhet. Att man vore lik Brad Pitt, Johny Depp, eller någon annan figur som får gemene trosa att fuktas. Nu har jag ju redan insett verkligheten och gett upp drömmen om att vara affischmaterial för flickrummen. När man tacklat denna verklighet och inser att man tvingas leva med en blek hängbuk och vattenskalle, kommer det så äntligen. En kvinna tycker jag är lik en kändis. Vem kan det vara, frågar jag mig entusiastiskt? Så fick jag höra det. Som vanligt när man väntar på något gott, slås drömmarna i spillror. Ingen Brad Pitt, kanske. Ingen A-kändis, direkt. Men min dubbelgångare berör svenska folket iallafall. På ett äcklande sätt. Så vi är nog rätt lika ändå...


LIKA SOM BÄR, tydligen:








Kommentarer
Postat av: Annarki

hahhah, näää... :/

2009-05-18 @ 20:51:08
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Evelin

hahaha. Men man får se det positivt, det är en av dem finaste tår jag sett i alla fall!

2009-05-19 @ 01:18:01
URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0