Jag har ingen kärlekssång till nån...

Kunde inte sagt det bättre själv, Jocke. Det kan ju i och för sig ingen, men ändå...





Förresten fyller min blogg 100 inlägg. Inte särskilt produktivt, om man tänker på tidsrymden som den funnits. Men ändå.. Vi firar med en storslagen gala i nästa inlägg. Så nu måste ni nominera/rösta på ert favoritinlägg genom tiderna! Just det här inlägget som vinnare, står just nu i 998 gånger pengarna hos Spel & dobbel AB. Det går även bra att nomiera bästa metafor, sämsta meningsuppbyggnad, snyggast kroppsdel, urbananas efterträdare, trognast fan, slampigaste groupie... Ja, kategorierna är upp till er.

VOTE! JA, NI KAN..

Kommentarer
Postat av: Hessell

Då vill jag rösta på årets mening!



"Finkultur ska det vara, sa borgarkärringen och daskade gåslevern i marmorbordet"



En mörk och regnig kväll skrattade en hel datasal i Halmstad åt denna mening!! :D



Länge leve urbanana

2009-12-01 @ 14:53:44
Postat av: Sandra

Jg tycker inlägget när du spår framtiden är bäst :)

2009-12-01 @ 22:48:05
Postat av: Andrus Verpallu

Man får inte heller glömma Lill-Putas bejublade gästinlägg...

2009-12-01 @ 23:09:26
Postat av: W. Nilsson

Den där rubriken Full om natten... ibland, eller hur fan det var gillade jag. Brukar tänka på den då och då, men alltid med händerna på täcket.

2009-12-02 @ 11:52:41
URL: http://fuckyou.dk
Postat av: Jonte

A.V Det får man verkligen inte göra...

2009-12-02 @ 16:38:27
Postat av: Evelin

Personligen har jag för dåligt minne för att kunna komma fram till ett svar här. Har alltid varit dålig på att ge exempel och liknande. Så jag röstar blankt!

2009-12-05 @ 12:25:57
URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0