Här,ni får extra..

Nu får det fan hända något. Detta slentrianmässiga livet fukar inte. Mörker. Kyla. Men framförallt är det mörkt. Och kallt. Såg att man kunde vinna 125 miljoner på Lotto. Det hade ju varit lite ljust. Fast jag har varken ork eller råd att lämna in någon kupong. Läste att någon var kär. Det hade ju varit lite ljust. Fast jag har varken hjärta eller hjärna för såna känslor. Dessa mänskliga beteenden försvann någonstans på vägen. Kanske ligger dom i HC:s kassa eller i rester på någon okänd toalettstol. Att söka utan att finna är inte kul i längden. Att finna utan att söka verkar heller inte troligt. Allt är bara så förbannat inrutat. En slingad skogsbana som man springer om och om igen. Torsdag. Fredag .Lördag. Sedan väntar vi bara. Sitter och mår skit i några dagar. Sedan börjar banan om. Man springer och springer. Går aldrig. Ibland händer något banbrytande. Något kul. Fast aldrig kul i längden. Denna blogg är det slutgiltiga beviset på den slingade banan. Dom röda plastbanden hängs i träden varje söndag. Men jag orkar inte slinga. Inte här. Inte nu. Kanske när något banbrytande och roligt händer. Fast inte i längden då....






BANBRYTANDE,KUL (fast inte i längden):

* Min prispall på klasskompishångel har nu en till medlem. Så en av er är alltid utan medalj. Måste kämpa för att vinna....
* Åt bandykorv på Tingvalla.
* Vaknade upp med frukost serverad. 5 cheeseburgare från BK.





...JUST ME AND MY WORLD OF ENEMIES...






 


Kommentarer
Postat av: Madde

Är det nu jag ska börja kämpa alltså? Hahahaha!

2008-11-18 @ 16:38:25
URL: http://maddafakka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha ja du har väl hört om det nya systemet som införts? Ingen medalj utan att kämpa för den =P Hahahaha

2008-11-18 @ 18:30:48
URL: http://evelinaan.blogg.se/
Postat av: ida o

Var du på hc? Träffades vi? Är du bitter? Jag är känd för att sällan fråga.

2008-11-19 @ 16:57:34
Postat av: u

ne jag menade i ett större perspektiv att mkt försvunnit på hc...ja men bara klassisk höstbitterhet..sånt går ju över...hur e d me dig förresten?!;)

2008-11-19 @ 23:35:23
URL: http://urbanana.blogg.se/
Postat av: ida re: u

´Skitbra! Bakade pepparkakshus igår och drack glögg. Vi ansåg att färdiga moduler är för amatörer så vi byggde skiffertak av hjärtan. Mäkta stolt! Tog bara 3h...

2008-11-20 @ 13:23:19
Postat av: Mickan

Evve och Madde... Låt bästa kvinna vinna! ;)

2008-11-20 @ 15:04:36
URL: http://minmickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0