Make a wish...

Det är inte mycket jag önskar..
Idag fyller jag år. 23 omogna år. 23 märkliga år. Säkert 8 av åren är suddiga. Säkert några år har varit lyckliga. Hursomhelst har det varit 23 stycken fattiga år. Inte fattiga på det spirituella planet. Fattigt rent pengamässigt. (Jaja,allt är relativt och i Afrika har man inte rent vatten o.sv.). Så nu tycker jag faktiskt att det är på tiden att någon ger mig ett par miljarder på 23årsdagen. För trogen tjänst så att säga. Vissa säger att inte pengar gör dig lycklig, men det tror jag faktiskt att det gör. För om min önskning om snuskigt mycket pengar infrias så kan jag få det som skulle göra mig lycklig. Med pengar kan jag köpa allt som behövs i livet:

* Kärlek ( Iallafall köttslig, och det duger ju!)

*Värdighet ( Jag skänker en slant till någon trevlig organisation och låtsas att jag bryr mig om miljön och utrotningshotade djur. Då verkar jag som en värdig människa,ju!)

*Inflytande ( Jag marknadsför arslet av den här bloggen för mina pengar, och blir en första klassens lobbyist som påverkar samhället med mina inlägg)

* Respekt ( Jag hyr några coola grabbar som har en örsnäcka och solbrillor. Det är sånt som menas med respekt väl??!)

*Nödvändigheter
-mat
-berusninsmedel
-en ny bukspottskörtel

*Kul
- en partyapa som röker och super.
-en dvärg som dansar.
-några kvinnor med orientaliskt utseende som matar mig med vindruvor.
-Hackenbergbryggeriet.
- Ett produktionsbolag som återföder Rederiet.


Sen finns det ju alltid hål att stoppa i, som svensken brukar säga när han fått pengar....


Så, nu väntar jag bara på min present. Behöver ni tid att spara så går det bra att ge mig rikedom på julafton också. Men inte senare,tack........................



...IF I HAD A MILLION DOLLARS I´D MAKE THE WORLD SUCK MY DICK...



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Slänger iväg ett grattis innan jag springer till banken för att se om jag kan hjälpa dig med din önskan.

2008-12-09 @ 13:04:16
URL: http://hedenstrom.wordpress.com
Postat av: Madde

Congrats!!!!...Kan nog inte hjälpa med miljaderna men köttslig kärlek har du ju fått...lite iaf ^^ Haha!!

2008-12-09 @ 18:02:10
URL: http://maddafakka.blogg.se/
Postat av: Evelin

Grattis på födelsedag, en dag i efterskott dessvärre, för jag orkade inte in igår, men jag minns minsann när du fyller år kusin vitamin :) Nu är du lika gammal som din gamla kusin, stackare!

2008-12-10 @ 20:51:31
Postat av: Annarki

grattis i efterskott!

2008-12-16 @ 19:39:31
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0