Inatt jag drömde...

Hjärnceller?
Jag har nästan glömt bort att jag bloggade. Orsaken bör vara en släng av överkonsumering av hjärnceller som sker varje helg. Men nu kom jag på att det borde skrivas ett inlägg. Återigen blev det en tredagarsfylla. En ganska heroisk insats med tanke på att jag hade 200 kronor att tillgå. Men på torsdagen blev det till att krita en liter rom av Jansson. Klockan sex på torsdagen hade vi omval till Infernos styrelse. Jag var nominerad till sexmästeriet. Så jag tänkte att vid sådana seriösa tillställningar bör man hålla sig nykter. Men då vädret var alldeles ljuvligt kunde jag inte motstå att dra i mig fem groggar innan mötet. Hann bli så där trevligt berusad innan jag traskade iväg till styrelsemötet. Där bjöds det på tilltugg och dricka. Efter en stund var det dags att rösta. Det blev en mycket fin ny styrelse. Mickan valdes till högsta hönset. Issa blev sexmästare. Sedan fick även herr Turesson en hedrande styrelsepost i sexmästeriet, tillsammans med Janet. Vi ska arrangera fester under den store sexmästarinnan Issa. Det ska nog bli kul. Övriga poster i styrelsen gick till mycket kompetent folk. Så nu är det bara att damma av kostymen och plocka fram portföljen....=D

The night went on
Efter mötet gick många deltagare hem till Jansson på förfest. Där blev fyllenivån skyhög. Jag drog i mig litern med rom. Men blev inte så äckligt full som man borde av den mängden alkohol. Så kvällen blev rolig. Jag, Hugo, Mickan och Issa delade en taxi ner till Arena. Där var deimage39t karaokekväll. Som den karaokekåta kille jag är så fick det bli två låtar. Först gick jag och Issa upp och sjöng den tårdrypande vackra " I natt jag drömde". Det var mycket kul. Men jag vrålade på så högt att jag är rädd att inte stackars fröken Thor hördes. Jag får hoppas att det inte var så. Det är inte lätt när man är mikrofonkåt. Nästa par i en vacker duett stod Hugo och Mickan för. Sedan var det dags för mig att äntra scenen igen. Denna gång blev det jag och Gson som sjöng om möjligt en ännu mer tårdrypande låt i " Jag vill ha en egen måne". Kvällen fortsatte med dans och hångelverksamhet. En fanstastisk kväll. Freakin´fantastic....

Bilder snodda från Mickans blogg.


Freitag
På fredagen var det som så många andra fredagar tänkt att bli nyktert. Men icke. Köpte ett gäng folköl och drog på musicquiz. Vi slutade femma eller något liknande. Efter ett tag gick vi till Annas korridor och drack lite vin och spelade Sanning eller Konsekvens. Man fick reda på en del smaskigheter. Typ om fontänorgasmer och liknande. Men det mesta visste man om folket, så det var inte så upphetsande fakta. Jag blev aldrig riktigt berusad, så någon höjdarkväll kan jag inte påstå att det blev. Inte så att den sög, mera halvhjärtat dög...

Samstag
Lördagen inleddes med att Anton och Gson kom och väckte mig. Sedan bar det av till pizzerian. Jag var pank, så Anton fick låna ut till pizza och öl. Efter pizzan inhandlades det några paket fotbollsbilder;  Vi har blivit barn igen. Men känslan är densamma när man öppnar ett paket med bilder. Extas.
När Jansson kom hem från jobbet satt vi där och kollade fotboll och drack bira. Sedan gick vi på födelsedagsfest i Emelies korre. Där var det nästan jobbigt mycket folk. Evelina och Emmy bjöd på gratisbiljetter till Nöjes. Så det var bara att skrapa ihop busspengar och hänga med.  Eftersom vi var ute i dålig tid till sista bussen mot stan, blev det til att lägga benen på rygg för att hinna. Som tur var hann vi precis, och kunde komma till Nöjes innan 23, så att fribiljetten gällde. På Nöjes satt medlemmar i klassen vid ett bord i bowlingbaren. Det var oroligt trevligt att sitta och fylleprata. Sedan blev det en sväng i schlagerbaren, innan kvällen avslutades med........................................

Panta mera
Idag inleddes dagen med pantning, för att ha råd med en bakfyllepizza. Sedan har det varit sedvanligt söndagshäng framför fotboll, Filip o Fredrik och Pretty Woman. Madde fräste även ihop en delikat köttfärssås med ris. Nu vankas det tuben och sömn....


PS. Anna, en klassisk modebloggsbild kommer en annan dag..haha DS.

PS 2. Jag hatar tilläggstid i fotboll!! DS.




image41

...DU HAR DÅ ALDRIG TROTT PÅ TÅRAR, DET PASSAR INTE FÖR EN KARL...












Kommentarer
Postat av: emilie

hahaha neeeej neeej neeej nu ska ja ta det lugnt hehehhee meeen ja har dålig karaktär.. hahahha..

pusselipuss gubben!=)

2008-04-24 @ 10:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0