Candy shop

Ja, här är det lika dött som en avliden. Anledningarna till stiltjen är lika många som osanna. Jag har till exempel fått ett högavlönat arbete som godisfabriksföreståndare. Det ska administreras polkagrismönster och salmiakbalkssälta dagarna i ända. Det ska hållas i telefonkonferenser om Palle Kulings vara eller icke vara, det ska ansvaras för Hockeypulver- kickoffer och förberedas kvartalsrapporter om banankolans kreditvärde.

På den lilla fritid som blir över tar jag hand om min älskade hustru Candy och mina små söta styvtrillingar. En hel del utflykter till gamla medeltida slott och obskyra independent-hällristningar hinns naturligtvis med. I övrigt uppskattas alltid en runda på golfbanan med min gode vän och chef Willy Wonka. Där brukar vi gå och svinga våra moderata klubbor och dra fräckisar med Tiger Woods-anspelningar, så fort bollen går i hål. En kul kille det där!


Så, nu får ni nog vänta tills mitt hektiska liv lugnar ner sig igen... Vem vet?! En dag kanske jag får sparken från godisfabriken p.g.a. sockersjuka och istället läser skitkurser, maxar csn-lånet och går och blir en sunkig soffpotatis utan arbete. Det hade varit patetiskt, men då hade jag ju iallafall haft all tid i världen att uppdatera denna sida kontinuerligt..........


Carpe diem


ps. Hela familjen har naturligtvis varsin iphone ds.

Kommentarer
Postat av: AA

hihi..Ifånn..

2010-11-04 @ 03:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0