Jesus älskar alla barnen..

Tack Gud! Tack för denna veckas onådiga vrede. Jag vet att du tänker på mig, din gamle bög. Jag vet att dina prövningar skola bli svåra. Jag vet således vidare att prövningens tid är svår, och att jag aldrig borde käkat en helvetes massa äpplen. Så därför är jag sannerligen tacksam och förstående...


 Du verkar vara den där typen som sänder olycka i stora klasar. Jag har förstått det nu. Du kan ta det lugnt. I get your message. Jag förstod redan när du skänkte världen html. Jag förstod redan när du ville skänka mig diabetes. Jag förstod redan när skit hände, och händer. Jag förstod redan när jag föddes som en son av fittighet. Jag förstod så tidigt, så osunt jävla tidigt. Jag förstår, din jävla idiot. Jag förstår.

 Men för Satan, kunde du inte hittat på någon mer kreativ prövning än 800 kronor i böter för urinering på allmän plats?! Din fitta..




...JUST A STRANGER ON THE BUS...



Kommentarer
Postat av: GG

Hahaha, hohohoho! Sopa!

2010-05-14 @ 22:34:59
Postat av: The fantastic J

Inte mer än rättvist!

2010-05-15 @ 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0