Kill

Jag har inte tid att pyssla om någon fjantig jävla blogg. Som ansvarsfull student sitter jag och löser världsproblem genom vilset klickande i något program de kallar photoshop. Man ska vara kreativ och annat viktigt trams. Dessutom måste jag nu pilla med ett till tråkigt akademiskt verk. Hej o hå, vilken fredagkväll. Det är ju fan att de inte kan låta vuxna människor få supa i fred!


 Ja, ja, nu ska jag vara ansvarstagande och ni får fan nöja er med min konstnärliga skapelse. Min kreativa ådra visade sig vara något psykopatiskt lagd. Modell står Emelie, och temat för dagen var "Tell a story". Allt enligt lärares instruktioner. Fritt för tolkning med andra ord.



  

Jag tror att bilden blir stor om man klickar. Men eftersom jag inte äger några brillor, så är jag långt ifrån säker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0