Lämna min fristad...

Se där ja. Det fanns lite medkänsla i världen ändå. Påtvingad medkänsla, men det räknas väl det också. Dock gillar jag inte att min mor verkar vara inne och läsa på denna sidan, som det antyddes i en kommentar. Någon måtta får det fan vara. Läsa bloggar är verkligen inget för människor med barnbarn. Kvinnan dricker ju kokkaffe, värmer huset med ved och tar hästdroskan till lanthandeln. Eller, det där sista var kanske en överdrift, men man ska inte ge sig på tekniska utsvävningar på detta vis, mor. Nej, använd datamaskinen som den var ämnad för dig. Spela harpan och majong, det är något du kan, och som jag beundrar din hängivenhet och kunskap inom. Bland mycket annat. Dessutom känner jag en pulserande ångest inför att du ska behöva läsa din sons lätt psykotiska tankegångar på denna gudsförgätna webbplats. Tankar som visserligen skapats av dig under min uppväxt, om man ska tro arv- oh miljö- tjafset. Men ingen mor ska behöva klandra sig själv för att ha skapat ett så twisted mind, som kommer till uttryck i detta forum. Jag vill inte börja skriva rumsrenare bara för att det ska snokas. Så, mödrar undanbedes. Vänligen, men så in i Hin Håle bestämt!

Jaja, nu vet jag att mödrar ändå är ett sällsynt nyfiket folkslag. Så här kommer en officiell version av framtida helgplaner:

Till helgen ska jag troligtvis på dejt. Dejten är en kvinna med riktigt sunda värderingar, som gillar virkning och lantliv. Hon är en sån där människa som sprudlar av glädje, och har lärt mig att uppskatta andra saker i livet än krogrundor och håglöst tv-tittande. Hon har riktiga barnfödar- höfter, och blir inte upprörd över en bruten nagel när det ska huggas ved. Jag känner verkligen att hon gör mig hel. Jag kan se ett nytt liv i horisonten med barn, röda stugor och en fet kattjävel. Om allt går som planerat ska vi köpa hus på landet, med egen ståtlig flaggstång...



Sanning är ett jävligt abstrakt uttryck, men om den finns så ser den nog mer ut som följer. Och mödrar som ännu inte slutat läsa ,trots förmaningar, ombedes återigen så in i helvete att sluta!

Jag ska bli så jävla full på fulöl och somna redan på eftermiddagen för att senare komma in i andra andningen och dra i mig nåt äckligt jävla pissvin för att komma på rätt köl igen inför stundande krogbesök som avslutas med att jag försöker hitta en sönderpiercad slinka som är känd för sitt promiskuösa beteende, men henne misslyckas jag med eftersom hon väljer en kille med halstatueringar och därför får jag sonika åka hem och somna på soffan till tonerna av något sorgligt Thåströmverk som så många gånger förr och invänta morgondagen där det ska förtäras dyr pizza som jag lägger mina sista småkronor på trots att det är långt kvar till tjugofemte och därför kommer jag som så många gånger förr få ringa mor och tigga eftersom livet aldrig lär mig läxan av hur man bör bete sig när man räknas som vuxen och förståndig medborgare, men det där tilltalar inte mig och jag leker vidare som en jävla omogen pubertetsslyngel utan mål och mening på färden i ett leverne som någon dag kommer slå tillbaka som Mike Tyson med hästskor i handskarna och när den domedagen kommer är det för sent men som sagt så rör inte det där mig i ryggen alls förutom om jag ska vara ärlig och rannsaka skiten vilket vore förbannat bra men på tok för smärtsamt för att ta tag i så det blir fan inget jävla hus på landet. Med egen ståtlig flaggstång...





...JAG KASTAR PIL I MIN KUVÖS...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem är du, egentligen?! ;-D

2009-10-14 @ 01:31:28
Postat av: Elin

Urban, ge inte din bloggadress till din mor... Fast jag gillar att din mor läser och uppskattar dina ord precis som vi andra. Och gå och lägg dig i tid ungjävel;-)

2009-10-15 @ 11:30:28
Postat av: Jonas

Bättre att Laila läser skiten än mor min iaf som kan va inne o snoka ibland...

2009-10-15 @ 20:01:08
Postat av: Jonas

Bättre att Laila läser skiten än mor min iaf som kan va inne o snoka ibland...

2009-10-15 @ 20:01:30
Postat av: Annarki

Hahaha, Urban I love you! ;)

2009-10-18 @ 23:30:28
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0