2012

Det är inte lätt att leva i en värld full av onda sammansvärjningar. Hela tiden får man titta sig över axeln efter hemliga spioner, lustmördare och kvinnor i grupp.

Måhända att jag är lite mer konspiratoriskt lagd än gemene man. Men det är bara för att jag vet bättre än alla er godtrogna stackare. T.ex. den där sanningsrörelsen som tror att usa själva ligger bakom elfte september, är verkligen gårdagens nyheter för mig. Jag har vetat allt det där sedan den tolfte september 01. George Dubbelve är väl för fan en konspiration personifierad. Han bär cowboyhatt och utstrålar sängvätarhämnd.  Det är som det gamla ordspråket: Du skola aldrig lita på människodjur i hufvudbonader.

Lägg därtill Michael Jacksons död. Den kom lite väl lägligt, va?! Förbannat passande att skylla på överkonsumtion av diverse piller, när man har miljardskulder att betala. Jag hade också låtsas vara död i ett par år, om jag visste att folk skulle köpa mina best of- skivor, som om det vore örontops. Han ploppar nog upp snart som gubben i lådan, när livet under jorden blir för långtråkigt, eller att småpojkarna han har med sig där får ett testikelsläpp och plötsligt är i puberten och för gamla..

Har man dessutom sett dokumentären konspiration 58 så vet man även att varken fotbolls-vm i Sverige eller månlandning har ägt rum. För i dokumentärer använder man inte skådespelare, och då är det på riktigt...

Det sista och mest konkreta beviset för att världen är en ond sammansvärjelse, är att tv4 sänder Förkväll. Där kan vi snacka fittighet i överflöd. Jag hamnade av någon outgrundlig anledning framför detta helvete på jorden, häromdagen. En enda lång parad av starka kvinnor som kommit ur depressioner, yogafetischister, Elin Kling och andra Lucifer-mässiga ingredienser. Det enda positiva med programmet var att Regina Lund medverkade. Inte för att hon är min största idol, utan för att det tog slut mellan henne och Thåström, vilket resulterade i det fantastiskt spröda, känslosamma skivspåret Över sundet. Tack, Förkväll! Eller nåt...

Jag ger mig fan på att jordelivet är världens bästa tv-spel som den där killen Gud sitter och spelar hånskrattandes. Just nu sitter han väl på level 2, där uppdraget är att ge alla ovaccinerade svininfluensan. Fast det är klart att det blir svårt, när även svininfluensan är en konspiration. Men på något sätt lyckas han nog. Den jäveln.

Jag skulle inte kalla mig paranoid, utan hälsosamt misstänksam. Nej, nu får jag sluta skriva. Måste regla ytterdörren innan Säpo stormar in, efter mitt avslöjande om att hela världen är en elak sammansvärjelse. Man har ju hört om det där FRA, som övervakar vartenda litet tangenttryck.

Kuken, snart kommer ryssen..






...JORDEN ÄR PLATT, ALLA HAR FEL...


Kommentarer
Postat av: Elin

Tror dock Ryssen är upptagen, jag är ju helt inne på att Danmark kommer, fast jag tror även att vi kommer undan om vi kapar av Skåne...

2009-11-25 @ 23:24:11
Postat av: Anonym

Den där TV-spelsteorin har jag också begrundat några gånger...

2009-11-26 @ 00:10:04
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-26 @ 00:46:44
URL: http://u
Postat av: Sandra

Vad säger du om MJ egentligen? :/

2009-11-26 @ 00:57:51
Postat av: stinaberit

säg ALDRIG sådär om MJ, it's heartbreaking Urban.....

2009-11-26 @ 02:43:22
URL: http://stinaberits.blogg.se/
Postat av: Bengt Johansson

Sverige! Spanien! Kobe!

2009-11-29 @ 03:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0