Sommarlov från orrrdet...

Det här säger jag helt utan manuskript. Det är bara jag och Ranelid som klarar det här i hela värrrlden. På denna jorrrd....

Fan den där brunbrände fan har satt sig på hjärnan. Hans skorrande "rrr" och omåttliga självgodhet ekar som ett mantra i skallen. Han försvinner inte....


Nu vill jag att ni lyssnar noga, för det här är kvällens viktigaste mening:

Jag tror jag tar sommarlov från bloggen??!!  Från och med nu kräver jag knulla och nobelpriser för mitt skrivande.  Ett tag iallafall...

Kommentarer
Postat av: Ranelid forever

Lyssna nog för det finns ingen som kan säga det jag kommer säga i hela värrrlden. Jag säger detta helt utan manuskrript utan att komma av mig, 3000 ggr, det ärr unikt. Det är Ranelidska.

Uppskattad föreläsare?

-Oerhört!

2009-05-27 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0