Ditt handslag var fast...

Fylleinlägg är preteniöst, jag vet.. Helvete, jag vet ju inte ens om jag stavar rätt. Guuuud va craaazyy man kan vara idag då. Ät penis, modeslinka...

Ulf Lundell är verkligen preteniöst, jag vet. Helvete, jag vet ju inte ens om han är på riktigt. Guuuud va musikliberal man kan vara idag då. Smaka pung, o berätta allt om din bästa och senaste outfit...

Jag älskar att skriva utan mening. Helst med mycket könsord. Könsord är bra, dom ger uttryck för allt och ingenting. Glädjeflicke-uttryck-skällsord slår ändå bäst tror jag. Luder. Tack Björkman, för det bästa vedertagna frustrationsuttryck vi har här i vårt annars så bleka land. .. Kärring börjar bli så gammalt och omodernt..Fitta, känns så tråkigt allmänt, för att inte tala om hora...Luder är mer allmänt bra och lätt sofistikerat..... 


Du levde av dikt och dog av demoner, motherfucker......

Kommentarer
Postat av: Annarki

Slinka, slampa och slyna finns ju också. Själv tycker jag att slyna är både rått och relativt ovanligt till den grad att man liksom stannar till en sekund om man hör det... Vilket jag givetvis aldrig har gjort ;)

2009-05-17 @ 15:26:40
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0