Lika dålig uppdatering som utlovat..

Extreme makeover
Idag har jag vårdat min ytliga sida. Jag har handlat kläder för närmare 3 lakan samt klippt av mitt långa hårsvall. Fast nu är ju inte detta någon modeblogg, så låt oss inte gräva djupare i detta ämne. Jag ville bara påpeka detta och dela mina tankar när jag spenderat. Jag tänker: " Får jag inte ligga nu finns det inte mycket att göra"... Förutom att börja gymma och andra otrevligheter då, men det är något med stånkande män framför helkroppsspeglar som gör mig illa till mods...

Klassisk skola
Idag började vi den nya terminen i skolan. Det var skönt att få ägna sig åt gammal hederlig föreläsning. Jag har saknat charmen i att sitta halvsovandes och klottra ned teckningar i kollegieblocket. Klotter som troligen inte skulle gå obehindrat förbi en rättsmedicinsk undersökning. Ja det är något speciellt att äntligen kunna skjuta problemen framför sig tills man panikartat inser att det är dags för salstenta.

Weekends
För de som av någon anledning är intresserade av min helg som gått så lyckades jag åter, och jag vet att det är tjatigt, bli full två dagar trots att jag inte ägde ett rött öre. På fredagen var jag på födelsedagsfest (tror jag) hos en människa jag inte vet vem det är. Det blev väl en helt ok kväll med vardagliga diskussionsämnen som nazityskland, fontänorgasmer och dylikt. På lördagen var vi på Koriander och så var det med det..

Nu är det bara att vänta på studenttorsdagspremiären på Arena. Där ska jag få testa min nya yta på nya damer. Tills dess håller jag till godo. Fast jag kanske borde sätta på mig min nya fina tröja, styla min nya kalufs, och testa om looken är lyckosam hos en intressegrupp av kvinnor. Och närmare verkligheten än en erotikfilm är ju faktiskt svårt att komma..




...BUT YOU AINT HAD MINE...

Kommentarer
Postat av: karro

Måste ju säga att du var snygg ikväll :)

2009-01-23 @ 02:34:01
URL: http://hemlizz.blogg.se/
Postat av: Fik#9

Måste bara rätta att nazister, fontäner och löjlig osynlig göbbe va på fre, okänd födelsedagsfest med succé sång och (hårig?) rastabrud på lördag. Och världens sstöörstaa haaaammbuurgare på söndag...

2009-01-23 @ 04:28:31
URL: http://80%harfelstorlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0