Röd dag

Dildos o månen
I torsdags var det den mycket högtidliga studenttorsdagspremiären på Arena. En sådan glamkväll ville man ju inte missa. Förfest stod Madde för. Där fick jag testa en livs levande dildo. De intensiva vibrationerna hade dock ingen vidare effekt på mitt kön. Dom där mackapärerna är nog till för kvinnosläktet, såvida man som karl inte är sugen på att utforska vissa punkter baktill, vilket jag i nuläget inte har någon större längtan efter. Dagen D då jag jag söker punkten G, lär vi aldrig få se... ... Anyhow, 16 öl senare begav vi oss ner till staden.  På arena hånglades det till höger och vänster. Och norr och söder. Salivkampen intensifierades oerhört. Några tungor senare var det plötsligt dags att bege sig hemåt i en taxi som använde taxameter(!). Förnöjt lade jag mig och somnade in till Thåströms ljuva stämma...


Thank god it´s ..studentsthursday.

Efter en lugn fredag behövdes sannerligen en bläcka på lördagen. Det vankades födelsedagsfest hos kvinnan med de aptitliga örhängena. En fin tillställning med både kakor och ballonger. Ett riktigt barnkalas med en twist, såsom alkohol och sexprat. Tanken var att gå till Nöjes, men planerna blev ändrade efter ett otaligt misslyckade försök att smita före i den ohyggligt långa kön. Så benen bar mig mot Blue Moon istället. Där lyckades (misslyckades) jag åter lägga en raggningsfras som just då kändes bra, men med facit i hand och lite eftertanke bara kan komma från en plakat grottmänniska på ca två meter. Händelsen i fråga:

Full man på 23 vårar:
- Tjena gumman du va en pingla..

Nyktarare kvinna på uppskattningsvis 38 jordsnurr:
-Hej på dej du..

Full man på 23 vårar:
-Var har du maken ikväll eller e du singel?

Nyktarare kvinna på uppskattningsvis 38 jordsnurr:
-Ne du jag e singel, men nog lite för gammal för dig,haha

Full man på 23 vårar:
-ÄÄ, ålder spelar väl ingen roll, du e ju snygg!

Nyktarare kvinna på uppskattningsvis 38 jordsnurr:
-Å, tack du..

Full man på 23 vårar:
-Ja du har ju inte så mycket rynkor ändå för att vara i den åldern..

(Varpå Full man smeker Nyktrare kvinna på dennes rynkor i ansiktet. Nyktarare kvinna surnar och lämnar platsen..)

Hmm, men lika glad för det var jag. Fortsatte kvällen med mer öl och mer raggningsförsök. När stället stängde fick jag dock inse fakta och köpa en kebabtallrik som substitut för kvinnor. Lasternas summa är konstant....



Kändisvimmel
Idag missade jag föreläsningen och åkte istället med Skräddarn till IKEA som moraliskt och designiskt stöd. Där hade dom tema "kända röda ting". Det fullkomligt kokade av svenska kändisar med troligt skotskt påbrå. Det hela började med att den rödaste av dom röda uppenbarade sig, Jörgen Jönsson. Men inte nog med det. En stund senare skådar jag världens starkaste och rödaste flicka, Pippi Långstrump. Ja iallafall hon där Inger som spelade Pippi back in the days. Trots att hon nuförtiden inte är nämnvärt rödhårig, så var det ett läskigt sammanträffande. Hade Paul Scholes dykt upp där bakom bokhyllan Billy hade jag nog varit tvungen att leta efter den dolda kameran.....


...EN KAPPSÄCK FULL MED PENGAR E JU OXÅ BRA ATT HA...







 


Kommentarer
Postat av: Mickan

vi är fina vi Urbie! puss

2009-01-28 @ 00:05:14
Postat av: Eve

kolla gärna in min blogg ;)

2009-01-28 @ 00:14:40
URL: http://tigerlina.blogg.se/
Postat av: Stock i Engen

Pedofiler upp till kamp!

Heil Gson!

2009-01-31 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0