Levande död, död levande?!

Nollningen nästan över
Nu har två veckors nollning kommit till ett slut. Endast finsittningen återstår på torsdag. Glädje har blandats med ångest, fylla har blandats med bakfylla i ett enda stort myller av fest och ståhej. Men nu är det alltså över. Jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Huvudet är inte direkt på skaft en dag som denna. Jag går omkring med ett antal hjärnceller fattigare och försöker komma på hur man fungerar som en normal, nåja, iallafall något sånär fungerande människa. Nu börjar vardagens trista lunk och frågan är hur lång tid det kommer ta att få de allra nödvändigaste kroppsfunktionerna att fungera igen. Typ tänka. Typ äta. Typ sova. Typ utan sprit i blodomloppet...

Seså..
Nu lät jag som en gammal proggare på 60 bast utan framtidsutsikter. Så känner jag mig idag, dock. Men det har ju varit fantastiskt kul under resans gång. Jag har lärt känna många nya underbara människor. Med dessa fantastiska individer i Infernos studentförening har nollningen blivit den bästa ever. Vi har hunnit med att komma sist i flottracet, haft herrmiddag i wifebeater-linnen, shotat Capten, berättat hemligheter och förmodligen 749 andra händelser som vore värt att nämna. Men många historier försvinner ju under resans gång på grund av lite klassisk fylle-amnesi. Tack alla för att ni gjort detta till två unforgetable veckor. På torsdag är det final, så släpp alla hämningar. Let´s go fuckin´mental!


Litet axplock från en fantastisk tvåveckors-"trip":






'**********************************************************************************************************
Tack 1 till alla som jag tjuvar bilder från...
Tack 2 till Belsing för ölen jag fick på Arena...=)



...EVERYTHINGS GONNA BE ALRIGHT...

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ännu en blogg att lägga bland favoriter ;) Är den hälften så intressant som du är som person lär jag uppskatta den. Tack för de här två veckorna, men men.. än har inte den feta damen sjungit klart. På torsdag smäller det som sagt och med tre dagars vila kan det inte bli annat än fantastiskt, Let's go fuckin mental (Vi kan väl bara göra det på ett, snarare rätt sätt?)



//Tobbe - Nollan med stort N ;)

2008-09-08 @ 16:28:03
URL: http://hedenstrom.wordpress.com/
Postat av: Erika

Jag önskar att jag hade fått se din flottrace-outfit live! Särskilt med den där minen ;P

2008-09-10 @ 00:54:32
URL: http://erikalik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0