Turesson har varit kärleksfull...

Lite gosig sådär
Igår var jag på Bunkern av alla ställen. Där hade dom motsatt kön-tema. Så det hela slutade med att jag stod och pussade på en tjej med sminkat skäggstubb. Känslan var att det inte kändes helt ok, trots att jag visste att skägget inte var äkta. Men jag var inte nöjd med kärlek där. Satt hemma, och antagligen kände jag mig lite "longing for love"- fylle-emotionell. För när jag vaknade plingade det till ett msn-meddelande från Mickan där det stod att man inte ska röra datorn när man är full. Jag såg då att jag varit inne på facebook inatt och skrivit "jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans" till henne. För dom som inte vet är det en låtrad från Winnerbäck. Detta är förövrigt en fixide´jag verkar ha fått när jag är full. Det är nämligen tredje helgen på raken som jag skickar låttexter till tjejer. Jaja, det är ju bara Mickan tänkte jag, hon vet ju hur jag är. Men då får jag se att jag även varit inne på Emelie J:s blogg och även där lagt en kommentar. "igår var mentalt....iofs minns jag inte mkt..men jag tror vi hade kul?!!jaja jag minns faktiskt att jag blev lite känslig on U...hmm ber lite om ursäkt för d, men man behöver sånt ibland...hursomhelst vad säger man?! huve upp o fötter ner typ..jaja jag gillar di skarpt semlis, för att inte säga käärlek=) nee va fan nu svamlar jag härligt!! men du e en riktig hetvägg, my little semmel! Fyllan e den bästa... puss på rej semlis!// urban the kex".
Ja, svammel är fan ett bra ordval som jag lyckats skriva ur mig. I övrigt vet jag inte riktigt vad jag vill ha sagt. Men det är tur att man är kärleksfull iallafall så att jag inte skickar hotbrev. Hursomhelst, nu sitter jag här och hoppas att ingen mer har fått något gulligt brev. Även om Emelie inte lika bra som Mickan vet hur jag kan bete mig, så känns det bra att det var till henne och ingen olämpligare. Sorry girls om ni fått fel vibbar av mig inatt.=D Nu är det bara att hålla tummarna att ingen annan fått ta emot Turessons endless fylle-love....

Hockey
Jag var även på hockey i LLA igår. FBK-Modo. Matchen var väl sådär. Men jag träffade många roliga människor i baren iallafall. Man kunde tro att hela Åmål bestämt sig för att åka på match igår. Halva baren var fylld med gamla goda vänner från hemorten. Mest utmärkande var en idiot i Modo t-shirt och rosa cowboyhatt. Efter hockeyn gick vi och åt fläskfilé på Score. Mycket delikat. Sedan var det förfest hos Jansson och kvällen avslutades som sagt med Bunkern..




...JAG SKULLE KUNNA LEVA UTAN DEN DÄR BLICKEN...

Kommentarer
Postat av: Mickan

HAHAHAHAHA! Det är tur att du finns vännen!Och se det från den ljusa sidan, du skicka ju inte idiot till en okänd stackars person... ;)

2008-10-05 @ 20:23:32
URL: http://minmickan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, jag fick mig ett riktigt gott skratt imorse speciellt raden "Urban The Kex" haha.. Hade tänkt dra ett trevligt innehållsrikt tack-sms men har legat utslagen hela dagen.. Nästa gång vi ses blir det en fet huggybear kram och ett par bira ;) Kram Din alldeles egna semlis :) hahaha

2008-10-05 @ 20:32:41
URL: http://seemlan.blogspot.com
Postat av: Anna

Haha jag fick nog en smula msnlöve också ^^ Något om kex var det ja ^^ Men det är ju faktiskt som du säger! Bättre med kärlek än med hotbrev ;)

2008-10-05 @ 20:46:52
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Jonte

Idot kan du va själv

2008-10-05 @ 21:06:20
Postat av: urban

Mickan:Vadå har jag skrivit idiot nu oxå?!=)



Emelie:feeet huggybear kram va d! o många bira..=)



Anna:Fan hade på känn att d va till ngn mer..men tur att du oxå e en människa som vet hur jag kan bete mig ibland..



Jonte: Vad brukar man kalla 22åriga män i rosa hatt med fluff för??!!=P

2008-10-05 @ 22:11:31
URL: http://urbanana.blogg.se/
Postat av: Mickan

Haha, nej det är ju jag som skrivit pucko!

2008-10-05 @ 22:12:45
Postat av: Anonym

aaa...fan va blond jag va nu..du menar smset för några veckor sen..:)

2008-10-05 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0