Mästerkock

Riskungen
Är bara tvungen att skriva ett par rader om hur duktig jag varit idag. Jag har för första gången i mitt nästan 23-åriga liv kokat ris. Kanske inte en världsnyhet, men lite stolt har jag nog rätt att vara. Vet inte varför det aldrig skett tidigare. Men nu är det gjort, och svårt var det ju fan inte heller. Från och med nu kan även det asiatiska köket influera kokvrån på Jakthornsgatan. Jag kan förstå om ni tycker det verkar löjligt att vara stolt (vilket det är), men i min bok har jag tjänat ett par vuxenpoäng. (iallafall ½ poäng)   =)

Pluggkungen
Nja, vad gäller pluggandet som måste göras förttjänar jag inga poäng. Har saftiga hemtentor och grupparbete som ska vara färdiga inom en snar framtid. Jag ska bara se till att hitta lite vilja. Den senaste veckan har det liksom blivit "jag tar det imorrn"- syndromet, varje eftermiddag när jag kommer hem. Men imorrn, då ska jag börja...




...I EAT MY RICE & CURRY...

Kommentarer
Postat av: Madde

Urban, jag är sååå stolt!!! Snart kan du ju få bjussa mig på käk =) hehe.

2008-10-08 @ 19:34:43
URL: http://maddafakka.blogg.se/
Postat av: Jonte

Din seriösa jävel... Koka ris?! va har hänt med BCU?

2008-10-09 @ 16:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0