Jag vet, jag är sämre än gnaget..

Bloggverksamhet på is..
Nog för att denna blogg inte varit den mest aktiva i norra Europa tidigare. Men nu har jag varit fruuuktansvärt dålig på att skriva något nytt. Så kommer det även fortsätta ett tag framöver. Det är så förbannat mycket att göra i skolan nu fram till sommarlovet. Livet handlar om prioriteringar ( försök säga det ordet 5 ggr, Jonte =P), och just nu måste tentor och annat skit gå före. Den tid som eventuellt blir över, ägnas åt förfriskningar i vårsolen. Hur som helst, dyker det upp några värre skandaler eller sexuella aktiviteter, lovar jag naturligtvis att rapportera om detta. Men nu väntar ett tags seriositet.... I´ll be back!!


Som sagt detta är en vilande blogg.....

image45





image46

...SLEEP WITH YOUR PILLOW TIGHT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0