När det våras ibland bergen, får jag komma till dig då?!

Jag tror fan att det är vår..
Idag har jag och Gson haft en heldag i Karstad centrum. Sola´ i Karlstad lyste så att det spirade till i pungen av vårkänslor. Alla flickor var på något sätt lite gladare och lite sötare. En och annan kortkort kjol hade smygit sig ut på staden, det allra säkraste av vårtecken. Dagen blev inte sämre utav att jag hittade ett par vita Stan Smith-sneakers för halva priset i storlek 47 1/3. Då skoinköpet blev mycket billigare än väntat kunde jag även inhandla en vårfräsch vit Perry- piké. Träffade även på ragget från fredagen på staden. Var inte lika jobbigt som jag förväntat mig. Skämtade till det om att hon glömt sina örhängen hemma hos mig, och att jag tänkte lägga ut dom på Tradera.  En liten icebreaker, så att säga. :-D När jag kom hem till Krp var jag så där trött man bara kan bli av att gå i affärer, så en liten eftermiddagsnap var på sin plats. Vilostunden blev dock aningen längre än tänkt. Vaknade inte förrän elva så nu är nog den gamla konstiga dygnsrytmen tillbaka. Men vad fan gör det?! Tiden läker alla sår, flickorna börjar visa sina lår, jag har skor som inte klämmer mina tår, jävlar vad bra jag mår, kort sagt, det är VÅÅÅÅR!!



The king is back 
Tillråga på allt var jag precis inne och läste att Foppa image9ska göra comeback i Colorado. Ska bli underbart att få se honom slå lite magiska passningar igen. Efterlängtat!
Imorgon är det ingen föreläsning heller. Det blev det inte idag heller i och för sig. Lärare och elever hade tydligen olika tider på schemat. Men det var så trevligt ändå. Tog en kaffe med Mickan och Issa, som för övrigt just nu är inne i ett normalstadie av sitt liv, hihi. Vi satt och berättade om våra mycket roliga helganekdoter. Kokoo kokoo =P
Nu ska jag kolla på ytterligare avsnitt av Rederiet. Det har varit en mycket,mycket trevlig dag. Nu är det bara att gå och vänta på helgen. Eller egentligen bara att vänta tills det blir onsdag. Misstänker att det blir en sväng till Harrys då nämligen.  Hoppas verkligen att det fina vädret och humöret håller i sig. Kyss Karlsson, vad underbart det skulle vara.....




image10

...I`M FEELING GOOD, AND I WANT TO PARTAJA...





Kommentarer
Postat av: Maddafakka

Får vi se nya fraicha skor i skolan imorrn nu då? :P

2008-02-26 @ 20:27:45
URL: http://maddafakka.blogg.se
Postat av: Annarki

tjohoou for var!! har snoar det...

2008-02-27 @ 15:55:21
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Johanna

Hahahaha jag har läst!!!!Inte kunde du ha tyckt det var jobbigt att träffa mig, jag som inte ens e blyg ;)

2008-02-27 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0