Photogenique...

Sjuk helg...Torsdagen kom jag aldrig till krogen. Skulle ta en genväg genom skogen hem och slog mig gul och blå. Hela jag vandrade hem som ett mörbultat, nerlerat fyllemonster. Bäst att ta tag i direkt tänkte jag och ställde mig således och duschade med kläderna på. Smaaart...Efter duschen ville jag städa undan lite och kastade ned 5 tidningar i toaletten och spolade. Översvämning och avloppsstopp. Så med en uppskattad promillehalt på ca 2.5 fick jag även agera lite rörmokare på nattkvisten. En fantastiskt lyckad kväll.....nooot

Fredagen blev det en spontanresa till Åmål för att se på hockeyderby. Ganska lyckad kväll faktiskt. Dock fick jag och Jonte ledas hem från efterfesten hos Jimmy. Vi var nämligen för berusade för att själva lyckas ta oss de uppskattningsvis 25 metrarna det var hem till Jonte. Men se roligt det var det.....


Lördagen smmanfattar jag med en bild som just nu florerar på VF:s förstasida. Jaja man måste ju bjuda på sig själv, och att man ibland ser ut att komma från Byhåla och kallas för typ Ragge...







Jaja nu fick ni ett litet livstecken iallafall. Kanske int5e världens mest engagerade livstecken, men ändå....


Kommentarer
Postat av: il dufvo

din blogg är så fantastisk att jag faktiskt rörs till tårar. jag tänker inte ens fråga hur det står till... jag kollar bara bilden och nickar i samförstånd!

2008-12-08 @ 14:23:46
URL: http://ildufvo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0