Ni ska passa er för vi e Hammarby...

Sjukt nervös
Ikväll smäller det. Första derbyt. Stolta Bajen mot råttorna från solna. Önskar att man varit på plats nu. Men får väl nöja sig att sitta framför teven. Ekonomin och obligatoriska föreläsningar sätter stopp för att få njuta live. ÅÅ snälla Bajen vinn. Egentligen går det ju knappt att njuta av dessa matcherna på grund av den ofantliga nervositet som finns i kroppen. Men nu jävlar i havet kör vi......



Kändissittning
I lördags var det som sagt sittniimage36ng med kändistema. En mycket lyckad och trevlig tillställning. Började med att dra i mig en liter vin här hemma. Sedan bar det återigen till förfestpalatset på Trio 6. Där satt redan Marilyn Monroe, Victoria Beckham och andra celebriteter. Efter ett tag kom Britney Spears och Lilla My som bjöd på bål. Det var inte bra för en halvalkoholiserad rockstjärna som Slash. Blev på tok för full och när vi kom till Rumpan bar så var jag tvungen att ta en liten tupplur på soffan. Men sedan var det rock n roll. Vi härjade runt där en stund, för att sedan gå hem till Madde på efterfest. Där hade vi konstiga saker för oss. Det blev böghögar, bugg och en och annan tryckare. Men utomordentligt roligt var det iallafall. När jag sedan gick hem gjorde jag en klassisk Turesson fyllegrej. Nämligen att ringa var och varanann kvinna som jag har i telefonboken. Ber om ursäkt till alla drabbade. Jag tror jag var lite fyllesugen eller något. Men men, that´s history now. Nu ska jag bara gå och vara nervös i ytterligare fyra timmar innan avspark. Återigen, KROSSA GNAGET!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0