Något fattas...

...framförallt två poäng
Ååååååå! Så jävla typiskt. Solnatattarna får 1-1 på stopptid.Könsord vad arg jag blir.  Det är synd om mig. Buhu.....

...men det är något mer
Jag vet inte vad det är. Det känns som något tynger mig. Men jag har ingen aning om vad det är. Det bor en orolig känsla i kroppen. Börjar jag bi paranoid? Schizofren? Är image37det en liten mr.Hyde som smygit sig in i skallen? Något är det. Jag har inget direkt att oroa mig över. Inga jobbiga skoluppgifter, inga ångestladdade fylleskandaler, inga mystiska könssjukdomar, inga påminnelseräkningar och inga kärleksproblem (vad det nu är, nu igen?). Så något mystiskt måste det vara. Kanske en släng av löjligt överdriven självömkan. Det är synd om mig. Buhu.....

...kanske är det helgen
Imorgon ska vi ha muntlig redovisning i skolan. Får hoppas att det går bra. Ska bli trevligt att diskutera med klasskamraterna om det var några skandaler i lördags. En kaffe i Gläntan är ju heller aldrig fel. Kanske mår man bättre av att träffa massa folk. Vem vet? Nä, nu får det fan ta och bli helg så jag blir Dr.Jekyll igen. Back to normal. För nu känns allt ganska oinpirerande. Det är synd om mig. Buhu....

image38

...JAG VILL KÄNNA TRO...


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Bättre nu?
Jag väntar på modebloggen Urbie ;) Puss

2008-04-19 @ 23:24:36
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0