Törstigt och Tråkigt....

Det är synd om människan

Jag har så tråkigt! Nu sitter säkert de lyckliga och rika studenterna (om såna finns) och häller i sig alkohol alldeles ogenerat. Medan en olycklig kille som mig får sitta alldeles torr i strupen och skriva examinationsarbete om chattspråk. Sitter med de klassiska tankarna om att just den här gången kommer det vara världens roligaste studenttorsdag på Arena. Just den här gången kommer spriten vara gratis, brudarna lössläppta och svarttaxin gratis. Med andra ord, helt normala tankar de gånger man själv sitter hemma på en utekväll alldeles nykter. Det blir nog bara utgång på lördag denna veckan. Plånkan tillåter inte något annat.

Zzzzzzz..
För övrigt har jag en knullad dygnsrytm. Låg hela natten och kollade på American Dad. Somnade vid niotiden i morse. Nu är klockan 22.41 och jag har varit vaken i 3 timmar. Funderar på att snart äta lite frukost. Ja, ni förstår nog vad jag menade med en knullad dygnsrytm. Inatt blir det nog tyvärr också uppesittning. Jag kan ju inte somna nu direkt. Som tur är har jag ett välfyllt kylskåp och 8 avsnitt Rederiet att kolla på. Världens bästa serie! image5

Nu ska jag skriva lite till på chattspråksarbetet om jag kommer på något att ordbajsa fram.....





image6


....TRÖTT PÅ INGET, TRÖTT PÅ ALLT...

Kommentarer
Postat av: Mickan

Det va världens roligaste student-torsdag igår.....;)

2008-02-22 @ 13:30:37
Postat av: johäna

välkommen till bloggträsket, här kan man ordbajsa i orgier. puss

2008-02-22 @ 14:07:03
URL: http://littlejoey.blogg.se
Postat av: Annarki

Jaa, hurraa for att du oxa har skaffat dig en blogg!! :)

man missar aldrig nagonting pa arena...

2008-02-22 @ 15:32:55
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0