F-U, T and Fall...

I <3 my BFF. Idag drack jag T med I. Hon är fab. Omg va mysigt d va. Lol så rolig hon e oxå. Btw ska jag svepa in mig i en filt och tända doftljus 2najt. Höst, Myyyyspyyyys! <3


Fri översättning, med kort sensmoral:

Jag älskar min bästa vän. Nu var det i och för sig inte min allra bästa vän som skulle nämnas, men likväl en mycket bra vän. Isabelle heter hon, och vi drack te (uppvärmt vatten smaksatt med blad av något slag). Hon är en hyvens prick. Och visst fan var det väl trevligt. Ovan nämnda filt och doftljus som ska användas ikväll, skulle väl dock snarare kunna översättas till en runkpläd och någon obscen bh-annons i ett skrynkligt gammalt sverigehäfte. Men annars var jag sanningsenlig.

Varför någon nu skulle vilja veta att jag drack te? Sådant intresserar iallafall inte mig, men det verkar sannerligen intressera en hel nation, om man ska tro vad som skrivs på andra bloggar. Nu är det ju så att man inte bör finna sanningen på någon pittoresk bloggjävel. Förutom när sanningen är sann, som här, och man plötsligt inser för sig själv att hösten är en jävla depression som är mörkare än en afrikansk ringmuskel och det där förbannade teet smakar bittrare än Jimmy Åkesson- retorik, vilket gör att du glömmer släcka doftljuset så att hela jävla huset brinner ner och du döms för mordbrand och får fjorton liv på ditt samvete, vars andar hemsöker dig resten av ditt sorgliga liv...

Så carpe diem, era teslurkande mysfascister. Ty livet är en enda lång jävla ändlös höst..







...WHEN THE LIGHT BEGIN TO CHANGE, I SOMETIMES FEEL A LITTLE STRANGE...


Kommentarer
Postat av: Amanda

varför mysa när man kan slåss? wäääh

2009-10-27 @ 17:21:24
Postat av: Emelie

Urban, UNDERBART!

2009-10-27 @ 19:14:25
URL: http://inspirationbyemelie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0