Förödande saliv..


Hondjuren har smittat mig. Jag har smittfebran och livet ser ingen ljusning. I lördags var det husfest på campus. Även denna helg tog salivutbytet nya höjder. Sånt sätter sina spår. Herren straffar oss tydligen när vi faller för frestelsen för ofta. Jaja lite får man väl ta om man ska hålla på som nån jävla ryska posten-kung varje helg. Det är ju iallafall ingen spetälska eller svår herpes som drabbat mig. Bara lite hederlig feber och tillhörande krämpor. Och man ska ju inte klaga på kärlek. Vad som gör mig lite frustrerad är att det är torsdag idag. Alltså fredag imorgon. Nu kommer jag inte få vara fyllesjuk på en fredag utan bara vanligt sjuk. Det är straffet som vår herre har bestämt för promiskiösa fylleschwein.....Hell Satan, jag vill ju va full...


...YOU GIVE ME FEVER, WHEN YOU KISS ME, FEVER WHEN YOU HOLD ME TIGHT...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0