Blow me...

Heeej! Idag har jag o Konny Kofot tagit en fika. ;-D Så jäla najzz me latte, fast Konny Kofot är mer en grönt te-kille. Han är min bästaste bästizz 4ever. Lixom vi gör allt ihop. Fikar, dansar disco och runkar bulle. ÅÅ maj god. Gissa vem vi träffade på fiket då?!! Aaaaah! Kenza och Helge Fossmo satt där och drack mojitos. WTF, lixom!!!!!!!!!!!!!!!

Sen när jag och Konny Kofot gick armkrok och fönstershoppade såg jag vääärldens snyggaste Gucci-väska. Alltså jag hade lovat mej själv att inte shoppa något idag, men köpte den ändå. Tihi, är jag crazy och impulsiv OR WHAT?! :D :P ;S .Sen var vi på HM o köpte 74 linnen o 14 trosor. Alltså HM e ju inte direkt glam eller min favvobutik liksom, men är ett jäkligt najs komplement. O sen kollade jag på ett par stilettklackar<3. Men då tänkte jag, snälla lilla urbanana, du svämmar liksom över av skor.( Skor är nämligen det bästaste jag vet o jag har säkert 70 par, MINST) oooppsss :D <3 Sen tog vi en tur så Konny Kofot fick köpa lite fultjack. Lite dyrt tyckte Konny men han är min tvillingsjäl så han är oxå crazy och impulsiv. <3 Sen kollade vi SATC-boxen, drack ett glas vitt och pratade slickafitta-video. O nu sitter jag här o bloggar efter en fab dag. Imorrn blir det fika, Gossip Girl, Top Model och en rejäl sil skitigt heroin. Nej nu är det pedikyr och runkbulle. Älskar mina friends o familj<3<3<3  Fika, skor, SATC, skaka rumpa, Konny Kofot 4everrrrrrrrrrrr  ;D;D;D;D

XOXO 

// FITTAN


DAGENS OUTFIT:


Här skulle det varit en bild på min outfit,
men Konny Kofot hade slut på krita hos sin langare så den e i pant nu. ;) lol rofl <3<3


Överdel:
Wifebeater-linne ( 129 kr, HM) med fläsk och brunabönor- flott på (28.90 kr, Coop Forum). Keps (Nej för helvete jag är inte sju år)

Nederdel: Fotbollsstrumpor med ejakulation......


Ähhh lägg av!! Det här var ju inte ens kul längre. Det är inte kul på riktigt heller. Fittor<3 ;-)







 




...DET FINNS FLER ÄRBARA KVINNOR ÄN MAN TROR, MEN INTE SÅ MÅNGA SOM DET PÅSTÅS...






 


Kommentarer
Postat av: Mickan

Hahaha, du är sååååå fab urbanana!!!! ;D <3 <3 <3

2009-08-07 @ 11:12:04
Postat av: Emma

hahahaha :)

2009-08-10 @ 21:41:29
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja fick dagens första leende här och ett litet skratt för mig själv:)

2009-08-11 @ 11:19:23
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Sara

Hahaha!! Urban! Fyfan va störtskön du är asså! Lätt att jag ska börja följa din blogg!:D <3 <3 <3 Hahahaha!!!!!

2009-08-15 @ 12:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0