Full om natten ibland...


HOR OCH ÄNGSMARK AV URBAN H TSON

Jag är inte full,
jag är inte stor,
Tro inte att du är något,
ditt gamla hor.
Av allt mitt hår och hull,
ska du få se på knull.
Som en fånge som just blivit fri,
ska du få se på pli.
Lika välkommen som hösnuvesnor...

Just det, du vet lika mycket som jag,
man vet inte vad livet är,
tills du sorgen hållit kär,
allt är bäst, när du tänker framgång och profit,
Det är i  den skiten där du o jag bor...

Jag vill inte påstå att du är bra,
medioker som hon, han och jag,
Försöker ta nya tag,
ett tag,
men tillbaks till samma meningslösa skit,
Klös med dina klor...

Fri, fri, tror du att du får vara,
när du utgör denna sorgliga skara,
vi är fittor,
vi är våt ängsmark,
du är idag och du är knark,
Som drogpåverkad allsmäktig och stor...

Kommentarer
Postat av: emilie

haha jaa men då e ja ju gammal noog =) hehe

2009-04-21 @ 08:34:07
URL: http://emilie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0