Nollning

Kul första vecka
Nu är vår nollning igång. Med undantag för att man super bort sitt immunförsvar är det fantastiskt kul. Det började med stadsvandring för våra nya studenter, som för övrigt är ett mycket törstigt och därmed mycket trevligt gäng. Vi gled runt på staden och lekte diverse lekar och sjöng våra halsar hesa. Redan tidigt nästa morgon åkte vi i iväg på den årliga Infernoutflykten till Brunskog. Där hände så mycket kul så jag skulle behöva skriva en roman för att berätta allt som skedde. Jag kan dock nämna en mycket märklig detalj som jag tydligen sade i fylleröran. En stackars liten kvinnlig nolla fick nämligen mottaga följande fråga av en viss herr Turesson: " Kan jag få slicka på dina örhängen?" Ja, ibland blir jag faktiskt lite rädd för mig själv när böjelser jag inte ens visste att jag hade, dyker upp i alkoholens märkliga berusningseffekter.




Fylla all the way
I lördags hann vi även med en sittning på Teachers. Temat var de olika musikstilarna hiphop, rock och punk, som nollorna är indelade i. Även denna kväll fylldes av trevliga och roliga händelser som bara en nollning kan erbjuda. Just nu är schemat fullspäckat av roliga aktiviteter. Så en sketen blogg med ett par dussin läsare känner jag får prioriteras vid senare tillfälle när höstdepressionen kommer, och det inte finns så mycket mer att sysselsätta sig med. Men nu har ni en liten livsrapport från mig. Nu ska jag ladda batterierna för nya äventyr. Det lär nämligen behövas, för jag lider av svårartad rökhosta och organvärk. Men vad fan gör det när man vet att det inte är långt till nästa fylla, så man kan förstöra organen lite till?!.....





...I´M A HIPHOPPER YES I AM...


Kommentarer
Postat av: Annarki

Aaah, va roligt det ser ut!!!

2008-09-01 @ 23:34:31
URL: http://annad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0