Allitteration...

Skola är kul
Tänkte lägga ut min, Issas och Mickans allitterationsberättelse som vi gjorde i skolan. För Er som inte är lika bildade som oss akademiker (haha) är det i princip en historia där alla ord börjar på samma bokstav. Njut:

image22



Polaren Per poppade piller på plattan. Pillren påverkade potensen positivt. Per påträffade proggpunkaren Petra. Petra pillade pung på Per. Petra presterade perfekt. Personer på plattan pekade på paret. Polisen passerade platsen. Påstridigt påkallade polisen piképatrull. -Pågående parning på plattan, pustade polisen Pål. Pistolen pangade. Paret pinades. Pers praktpenis pyste. Pinsamt!!

Skola går bra
Vi fick tillbaka denna berättelsen idag och responsen från läraren var mycket bra. För övrigt flyter universitetandet på oroväckande smärtfritt. Fick nämligen mitt första VG idag, på nyhetsartikeln jag lämnade in förra veckan. HELL YEAH!! Dessutom fick vi lyssna på Winnerbäck i skolan idag. Det är aldrig fel. Nyponbuskar, nyponbuskar så trevligt det var....
 Imorgon bär det återigen av till Åmål för påsklov. Ska bli skönt att få softa en aning. Visserligen är det tre inlämningsuppgifter som ska göras, men det knåpar jag ihop. Just nu känns livet fantasktiskt lätt, helt jävla rätt, men som den realist jag är, vänder väl skiten på något sätt.....

image21

...KOMPIS, DET GÅR BRA NU...






 


Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh, vad ledsen jag blir att jag missade just den föreläsningen när det spelades LW! Var det allsång i klassrummet, eller bara du som trallade med?

2008-03-18 @ 20:25:34
URL: http://erikalik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0