2965...

Lill-Lördag o.s.v....
Nu har det skett så mycket nytt så jag vet inte riktigt var jag ska börja eller om jag ens kan hitta någon kronologi i helgens bravader. Fyllerikavalkaden inleddes i alla fall på onsdagen. Ett sexpack folköl och lite pokerspelande blev dagens förfest. Jag, Gson, Ede´n och Erika drog sedan till Royal Blue för lite öldrickande med diverse Bolticsupportrar. Sedan bar det av till Tingvalla isstadion för att stilla mitt vrålar-behov. Tyvärr vann Gripen denna kvalmatch men festandet fortsatte ändå. Som den onsdagstradition det börjar bli, drog vi vidare till Pitchers. I en orgie av öl,snakebites och flatlines, satt vi där och drack varandra glada. Kvällen skulle sedan fortsätta på Harrys, men p.g.a. lite tjafs så ville inte vakterna släppa in oss. Det fick bli Arena lounge istället. Där fortsatte orgien i alkoholförtäring. Kvällen blev inte alls som planerat men trevlig ändå.

På torsdagen åkte jag och Erika till centrum. Efter viss övertygelsetaktik från mig, stod det klart att vi skulle ut på studenttorsdag. Vi hade en urromantisk (haha)  Donken-dejt över varsin McFlurry. När vi intagit den delikata glassen blev det bolaget och buss tillbaka till Krp. Vid åttasnåret bar det av till Emelie på förferre. Efter sedvanligt mingel begav sig en bunt överförfriskade människor till Arena. Om krogkvällen finns inte mycket att berätta, då minnet återigen har svikit mig. Kvällen blev inte alls som planerat men trevlig ändå.

Vi dricker bara Kir...image14


På fredagen hade jag bestämt mig för att ta en vilodag så att kroppen kunde renas en aning. Men då ringde Gson och föreslog bortaresa till Kungälv. Efter en halvsekunds samvetskval och tvekande bestämde jag mig för att tacka ja. Det inhandlades åtskilliga mängder Kir och pilsner. Sedan begav sig bussen iväg utanför Karlstads gränser.  En mycket trevlig heldag ska gudarna veta. Övrig information är överflödig:
image12



Kvällen blev inte alls som planerat men trevlig ändå.

Kent...
På lördagen skulle alla gamla vanliga suparvänner gå på konsert med ärkeäcklen Kent. Jag trodde att den senare delen av dagen skulle bli en ensam historia, att jag skulle få sitta själv innan Nöjes. Men mina goda vänner ville tydligen att jag till varje pris skulle få uppleva E-tuna sönernas obegripliga sånger. Så alla lade en slant för för att få med mig på konserten. Det visade sig bli ganska trevligt ändå. Även om jag inte uppskattar musiken så är det ju alltid trevligt med folkfest. Baren var även den öppen, så det gjorde upplevelsen än trevligare. Efter LLA bar det av till Nöjes för fortsatta äventyr. Där träffade man på en del kända ansikten. Men återigen blev promillehalten utav högre värde, så några roliga anekdoter kan jag inte bjuda på.  Kvällen blev inte alls som planerat men trevlig ändå..........



image13

...O JA E FULL IGEN...

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, urromantisk var ordet.. romantiken flödade när du började med dina poetiska berättelser om vad hon gjorde med manslemmen... Urban, det var faktiskt barn där haha :D

2008-03-03 @ 15:04:58
URL: http://erikalik.blogspot.com
Postat av: Stefan

Hampos dödes långsamt o jag e mental igen!

2008-03-03 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0