Bro´s over ho´s...

Nu har det förhoppningsvis hänt lite i livet.
 I torsdags var det kommersiell-högtids-ledsna singel dagen. Med andra ord Alla hjärtans dag. Men en van singel som mig hängde naturligtvis inte läpp, utan drog på smilbanden när jag fick öppna en burk Pripps blå denna eftermiddag. Smilbanden var extra spända när jag fick se att dom börjat med old school-burkar.
Förfesten tog fart hemma hos Gson där vi satt och hade en riktig "Vuxna män gör saker tillsammans"-kväll. Några promille senare bar det av till Rumpan Bar. Då alkoholhalten, som sig bör, var i skyarna finns inte många minnen att berätta om. Jag stod mest ute på trappan o rökte. En liten ovanlig detalj

var att jag nästan fick napp. Pratade med någon tjej från Piteå som tyckte jag var så "Stor o manlig" , som hon uttryckte det på sin dialekt. Jag var på väg att följa med honan hem. Men då ringer Martin o Strumpan som var på väg från Norrköping för att hälsa på. Naturligtvis som den "lojal mot grabbarna"-kille man är fick jag vänligt men bestämt avstå från att bli av med Norrlands-oskulden.Vi åkte hem till mig och kom väl inte i säng förrän vid halvsex snåret.

På fredagen fortsatte festen. Jag, Martin och Jansson åkte in till Gula Villan i centrum för kalas. Av någon anledning infann sig inte det rätta humöret. Jag och Martin drog till Arena där det var runt 150 vilsna själar. Med andra ord inte så jävla rockigt. Så nattbussen fick ta oss tillbaka hem till KRP.

I sann Bajen-anda fortsatte öleriet även på lördagen. Vi satt hos Jansson och minglade lite. Sen var jag en stund hos Gsons granne. Där började jag småprata lite med en kvinna som närmade sig 30 bast. Till min förvåning när hon frågar hur gammal jag är, jag svarar sanningsenligt 22, anser hon att jag är lite för gammal för hennes smak. Vadå sugen på lammkött?! Och då tycker jag ändå att jag borde vara riktigt färskt lammkött i hennes ögon.
Hursomhelst bar det av till Nöjes där vi mest satt och drack öl och såg på hockey. Med två cheeseburgare och en pommes avslutades kvällen hemma med ett Family Guy-avsnitt.

Nu är man luspank som vanligt...men men

image3


.....JOBBA HÅRT MIN VÄN FÖR CASHEN KOMMER SEN....

Kommentarer
Postat av: Erika

Nämen, Urban har blogg :)

2008-02-19 @ 19:43:57
URL: http://erikalik.blogspot.com
Postat av: jaanet

men.. heeeeeej :):):):)

2008-02-20 @ 14:34:52
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Maddafakka

Wiieee Urban detta var en överaskning, en bra sådan =) hehe

2008-02-20 @ 19:01:34
Postat av: Isabelle

Hahaha... vi börjar bli gamla, Urban ;)

2008-02-20 @ 19:56:07
URL: http://isabellethor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0