Bakfull som en kastrull..

Min svåger pappa G
Som alltid när jag är pank blir det på något märkligt sätt utgång ändå. Fick tag i ett billigt smuggelflak i fredags och på den vägen är det. På fredagen var det fest hos Gsons granne, "The bus-driver". Det blev en hel del folk och mestadels småtjejer. Fattiga som vi var bestämde vi att nöja oss med att gå till runkstället Bunkern senare på kvällen. Men det blev ju en ganska så trevlig kväll ändå när jag fick idka samlag för ovanlighetens skull. Oh yeah,you know it!!=-D. Efter den lilla kärleksstunden bar det som sagt av till das Bünker. Då blev damen i fråga vansinnig för att jag inte ville ligga kvar för lite myspys. Men som det halvfyllo man är gick naturligtvis njutningen av en kall pilsner före.
Kvällen avslutades med en liten halvefterfest på samma ställe som förfesten. Jag kom i säng vid 3-snåret nån gång.

Ankan
På lördagen blev det en riktigt klassisk lördagsfylla. Premier league-fotboll med Jarre och Flöia. Senare på dagen bar det av till Evelina och Emmy på förfest. Där blev det mer drickerier med tillhörande Melodifestival. Besvikelsen blev stor när "dunka mej guloblå"-tjejen gick vidare istället för mysfarbrodern Putte Isaksson. Men besvikelsen var ej av långvarig art. Vid halv tolv åkte vi med bussen in till centrum. Flöia hade fixat fribiljetter på Ankan så det fick bli kvällens uteställe. Där satt vi vid ett bord med nån kvinna från Linköping som påstod att hon gått i samma klass som Lars Winnerbäck. Hur sanningsenligt påståendet än var, så var jag tvungen att sitta och lyssna till hennes berättelser. När spriten började kicka in kom även en sedvanlig tur till det djävulska dansgolvet. Svängde mina lurviga ihop med Winnerbäck-klasskompisen ett tag, och trodde för en stund att Herren skulle skänka mig köttslig kärlek tvådagar i rad. Men den som gapar efter mycket....
Nattbussen rullade hem till Duvkulla och avslutades med efter/halvsovfest. Gick hem och lade mig, efter en ovanligt nykter, men trevlig kväll.Hmm... Kan ovanligt nykter och trevligt gå hand i hand,månne?! Tss...Hell no!
 image7

Nu sitter man här bakfull o jävlig. Ska snart gå till Jouren o köpa mig en Daimstrut. Vaknade med ett märkligt sug efter glass. Övriga aktiviteter för dagen är inte många. Ska avsluta inlämningsarbetet bara. Annars ska jag bli ett med min soffa. Kanske en liiiten,liiiten runk......




image8

......MEN NOG SER NI MIN FRU ATT JA E GANSKA SKÖN, O JA E INTE DÅLIG I SÄNGEN.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Hhaha det låter sjukt skoj ^^ Tack så hemskt mycket för den vackra sången som letat sig in på mitt mobilsvar! Mycket vackert ;P

2008-02-24 @ 18:15:09
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Isabelle

Du är FÖR skön! :-D

2008-02-24 @ 23:31:55
URL: http://isabellethor.blogg.se
Postat av: jaanet

hahaha ni e så jävla roliga :)

2008-02-25 @ 11:45:59
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhhh Urbie!! Vilken trevlig helg de vart haha.

2008-02-25 @ 22:01:41
Postat av: Johanna

Tack för att du tyckte bättre om ölen än om mig hahahahaha!!!!

2008-02-27 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0